Kontakt

Szukasz pracy lub pracownika?

Zadzwoń lub napiszBiuro czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach od 9.00 do 16.00

Skontaktuj się z nami

Jesteś kandydatem czy pracodawcą?

Najczęściej zadawane pytania

Jakie stanowiska są dostępne dla osób z niepełnosprawnością w sklepach?
Sklepy oferują różnorodne stanowiska pracy – począwszy od: asystenta kas samoobsługowych, kasjera, sprzedawcy, magazyniera, pracownika ochrony (ochroniarza), pracownika w dziale obsługi klienta, pomocnika na stoisku warzywno-owocowym, pracownika ds. utrzymania czystości – aż po stanowiska eksperckie (kupiec, spedytor) i kierownicze, (kierownik sklepu, zastępca kierownika sklepu, kierownik działu, np. marketingu, IT, HR). W zależności od stopnia i rodzaju niepełnosprawności możemy pomóc w znalezieniu odpowiedniego stanowiska.
Czy do aplikowania na oferty konieczne jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności?
Jakie wsparcie w pracy mogą otrzymać osoby z niepełnosprawnością?
Czy mogę aplikować, jeśli nie mam doświadczenia w pracy w sklepie?
Jakie dokumenty są wymagane do aplikowania na oferty pracy?
Czy mogę liczyć na dostosowanie godzin pracy do mojego stanu zdrowia?
Jakie benefity są oferowane pracownikom z niepełnosprawnościami?
Jak długo trwa proces rekrutacji?
Jak mogę zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie?
Czy, kiedy będę pracować, zabiorą mi rentę lub inne świadczenia?
W jakiej formie będę zatrudniony/a – czy to umowa o pracę czy umowa zlecenia?
Obawiam się, że moje prawa pracownicze nie będą przestrzegane, np. będę pracować bez umowy i/lub wypłatę będę otrzymywać z opóźnieniem?
Mam obawy przed podjęciem pracy w nowym miejscu. Czy moje stanowisko pracy będzie dostosowane moich potrzeb i czy odnajdę się w nieznanym wcześniej środowisku?
Jak przetwarzane są moje dane?
W jaki sposób najłatwiej mogę skontaktować się z Wami?